Известие

Collapse
No announcement yet.

Необяснимо консумиране на масло?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Необяснимо консумиране на масло?

    Колата е Алфа Ромео 156 1.8ТС 1998г. Закупих я преди 4 месеца въпросната кола и за 13 000 км. ми е изяла 10 литра масло можеби.. На какво може да се дължи този НЕ-нормален разход на масло.. маслото е Castrol High Millage или нещо от сорта уж най-гъстото масло... Моля някой да ми съдейства и да ме насочи кво да правя... Не ми се иска да се разделям с тая колица, влубих се в нея още от как я зърнах

  • #2
    Първоначално публикувано от B0R1SLAV Покажи съобщение
    Колата е Алфа Ромео 156 1.8ТС 1998г. Закупих я преди 4 месеца въпросната кола и за 13 000 км. ми е изяла 10 литра масло можеби.. На какво може да се дължи този НЕ-нормален разход на масло.. маслото е Castrol High Millage или нещо от сорта уж най-гъстото масло... Моля някой да ми съдейства и да ме насочи кво да правя... Не ми се иска да се разделям с тая колица, влубих се в нея още от как я зърнах
    Направи лесен тест засили колата някъде извън града с около 130-40 на трета скорост върни газта напълно (без да освобождаваш) за около 5 секунди и после пак газ до долу ако видиш на огледалото облак сивобял пушек си за сегменти.Има и още нещо ако колата се кара само над 5000 оборота постоянно този разход може и да е нормален. И нали няма някакви сериозни течове предполагам си я огледал.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #3
      Е няма как да е нормален тоя разход та както и ще да я кара.Най лесно е да се обьрнеш кьм сервиза на Сашо-Lisan
      0888515205

      Comment


      • #4
        Най-лесното е да си видиш масления сепаратор, намиращ се на капака на клапаните. Ако е затлачен от мръсотия маслото изчезва през ауспуха във вид на гаден син пушек! Изчисти си целия капак на клапанитена на пароструйка, като отвориш сепаратора / който е като двойно дъно на капака на клапаните/
        Не бързай с дебелите ремонти! Те повечето майстори от сегменти започват, а проблема може да бъде отстранен за без пари.
        Писано е по този въпрос не един път. Потърси в търсачката за подробности!
        Пиши колега после какво е станало!
        FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
        LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
        LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
        LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
        ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
        LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

        Comment


        • #5
          Според мен по-добре си смени маслото, за алфа ромео си дават по каталог че е за предпочитане да се кара със Селения, и аз си правих такива експерименти в началото с кастрол но го ядеше като вафла,смених го със Селения и сега е много по-добре.
          Alfa Romeo GTV 2.0.TS 155 hp
          Alfa Romeo 156 1.6. TS 120 hp
          Yamaha YZF R6 600cc 120 HP -- бивша
          Yamaha YZF R1 1000cc 160 HP -- настояща

          Comment


          • #6
            Тя и във вървежа не я бива много натискам я до дупка по магистралата от 180 повече неще почва да ръмжи много и не върви повече .. за 144 коня.. да неможе да отлепи от 180 повече де а знам.. аз за туй си мисля, че мотора нещо си е отишъл.. кажете ми къде да ида в Пловдив да ми кажат ко да праа щот ми е писнало от "майстори" де нищо не разбират само глееат парите ти земат..
            Last edited by B0R1SLAV; d.m.y г., 14:55.

            Comment


            • #7
              Това дето неще повече от 180 може да се дължи и на умрял дебитомер. а ако лолата има проблем със сепаратора ще изпушва от време на време а и се отваря много трудно въпросното двойно дъно и трябва да се внимава. а като форсираш колата на място до прекъсвач има ли пушек и какъв цвят е.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #8
                Пушек и то в ограничени количества има само сутрин при студен двигател и мирише странно като на ацитон едно такоаа.. ама много ограничени количества пушек едва едва се вижда..

                Comment


                • #9
                  миризмата вероятно се дъли на заминак катализатор а загубата на масло не е ясна ако няма течове и не пропушва сериозно при форсиране на прекъсвач може да иска почистване на сепаратора на маслените пари.
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #10
                    Кажете ми къде в Пловдив да я закарам да я погледнат, някой МАЙСТОР ?

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от B0R1SLAV Покажи съобщение
                      Кажете ми къде в Пловдив да я закарам да я погледнат, някой МАЙСТОР ?
                      За съжаление в Пловдив май няма читав майстор. Обаждай се на Lisan, разберете се за ден и час, и бегом към София. Като се оправиш, пиши какво е било.
                      156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                      Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                      Comment


                      • #12
                        кажете ми поне елкон в пловдив да я закача да видя ко стааа..?

                        Comment


                        • #13
                          Закачането на Елкон няма да ти диагностицира причината за разход на масло. Там се проверява работата на ламбда-сонда, дебитомер, кабели, свещи...И то ако човекът, работещ на машината знае какво значат стойностите, които му излизат на екрана и в какви параметри трябва да бъдат те. Ако все пак държиш да минеш Елкон, иди в Сервиз "Castrol". Намира се в кв. Кючук Париж, в близост до механотехникума (на няколко пресечки). Ще търсиш Митко. Относно разхода на масло виж тук http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=24220
                          При възможност си уговори среща и направи една разходка до СФ при Lisan - 088732271 (Сашо) Поне да приключиш с тази одисея веднъж завинаги. Успех.
                          156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                          Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от B0R1SLAV Покажи съобщение
                            кажете ми поне елкон в пловдив да я закача да видя ко стааа..?
                            Чшшш, колега...Кво стана, оправи ли колата? Драсни два реда да разберем докъде я докара. Все пак затова пишем тук - за да си помагаме, да обменяме инфо за колите си и да научим по нещо!
                            156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                            Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от B0R1SLAV Покажи съобщение
                              кажете ми поне елкон в пловдив да я закача да видя ко стааа..?
                              Колега пусни и един дебитомер ей така профилактично струва 130лв но този разход на масло е притеснителен и като най вероятна причина са маслените сегменти
                              156 1,8 ТS 99
                              Nissan Murano 2005

                              Comment

                              Working...
                              X